Pasażerowie narzekają na jakość Autobusowych Linii Dowozowych. Przewoźnik twierdzi, że wszystko funkcjonuje tak, jak powinno.

Niezatrzymywanie się na przystankach mimo próśb pasażerów oraz nie do końca dobra znajomość tras autobusów u kierowców i kłopoty z porozumieniem się z nimi z powodu bariery językowej – takie m.in. skargi od pasażerów Autobusowych Linii Dowozowych (linie R1, D1 i B1) płyną do wielickiego Urzędu Miasta oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego (organizator ALD) od początku kwietnia 2021, gdy obsługę tzw. autobusów kolejowych przejęła inna firma. Wieliczka i UMWM wyjaśniają obecnie sytuację. Natomiast nowy przewoźnik twierdzi, że skargi na funkcjonowanie ALD są bezzasadne i stoi za nimi konkurencyjna firma przewozowa.

Więcej na: DziennikPolski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *